با عرض سلام و احترام خدمت مخاطبین عزیز موزیک کُردی

تعدادی از سوالات متداولی کـه نیـاز بـه پاسخ عمومـی دارند رو بـه همراه توضیح آن لیست کرده‌ایم :

اشتباه درون تایپ اسم آهنگ ها:
مخاطبین عزیز این موضوعی هست که از اهمـیت بالای برخوردار بوده و در این زمـینـه تدابیری درون نظر گرفته‌ایم؛ اولویت اول ما به منظور انتخاب نام آهنگ و نحوه تایپ(نوشتن) آن، دانلود آهنگ صباح هه و رامی عمومـیت نام آهنگ و نحوه نوشتن آن توسط عام مخاطبین است. دانلود آهنگ صباح هه و رامی همانطور کـه در ادامـه اشاره مـی شود، موتورهای جستجو به منظور موزیک کردی از اولویت‌ بالای برخوردار بوده و تلاش ما این هست که جامعه مخاطبین بیشتری بتوانند از طریق موتورهای جستجو و مشاهده نام آهنگ بـه هدف خود برسند و هدف موزیک کردی نیز این مـهم مـی‌باشد هرچند که تا حد ممکن نیز بـه نوشتار صحیح نام آهنگ دقت مـی شود.

درخواست آهنگ :
یکی از بخشـهای مـهم موزیک کردی "درخواست آهنگ" مـی باشد. دانلود آهنگ صباح هه و رامی روزانـه بیش از 15 درخواست بـه ما ارسال مـی شود کـه در ماه نزدیک بـه 500 درخواست مـی شود. پوشش این تعداد درخواست نیـازمند صرف زمان زیـادی مـی باشد و چون معمولا اطلاعات دقیق و واضحی از آهنگ ارسال نمـی شود، این مورد زمان پوشش و بررسی درخواست‌ها را بـه چند برابر افزایش مـی دهد.
ممکن هست درخواستی درون همان ساعات اولیـه پاسخ داده شود و ممکن درخواستی که تا چند روز، چند هفته و یـا اصلا انجام نشود کـه بستگی بـه اولویت درخواست ها، اطلاعات ارائه شده درون مورد آن آهنگ و وجود یـا عدم وجود آن اثر دارند. 
اما قطعا تمام درخواستهای شما مخاطبین عزیز بررسی و اولویت بندی مـی شوند، بـه عنوان مثال درخواست‌های کـه تکراری باشند، نشانـه اهمـیت و خواست مخاطبین بیشتری هست و آن درخواست درون اولویت قرار مـیگیرد و بالعکس.

متن و ترجمـه آهنگ ها :
یکی از بیشترین تشکرات و انتقادات بـه تیم موزیک کردی درون خصوص متن آهنک‌ها و ترجمـه آن‌ها مـی باشد. حقیقتا این موضوع نیز حائز اهمـیت بوده و جدیدا واحدی درون تیم مدیریت موزیک کردی به منظور این مـهم اختصاص داده شده است. 
تنظیم و تهیـه متون آثار بـه همراه ترجمـه آن زمانبرترین فعالیت حال حاضر مجموعه موزیک کردی است. جدیدا و با ایجاد واحد تخصصی استخراج متون آثار و ترجمـه آنـها شاهد قرارگیری متن تعدادی از آهنگ‌ها هستیم و امـیدواریم بتوانیم با توسعه این بخش متون و ترجمـه های بیشتری جهت استفاده شما مخاطبین عزیز فراهم کنیم، اما درون حال حاضر متاسفانـه قادر بـه پاسخگویی بـه همـه درخواستهای متون و ترجمـه نیستم، اما قول مـیدهیم بـه زودی پیشرفت های مـهمـی درون این بخش اتفاق بیفتد.


نام خواننده ها درون ابتدای فایل آهنگ (فایل دانلودی) :
با توجه بـه درخواست مکرر مخاطبین عزیز درون خصوص قرارگیری نام خواننده درون ابتدای فایل آهنگ‌ها جهت کنترل و جستجوی راحت درون دستگاه‌های پخش کننده، این موضوع اهمـیت پیدا کرده و از 1 ماه قبل و در ادامـه فعالیت موزیک کردی تمام آثار شامل این تغییر خواهند شد و نام خواننده درون ابتدای فایل آهنگ قرار خواهد گرفت و سپس با کاراکتر _ نام آهنگ درون فایل خواهد آمد.
نمونـه : دانلود آهنگ صباح هه و رامی song.mp3 تبدیل مـی شود بـه name_song.mp3 کـه name همان نام خواننده مـی باشد.

فونت کردی به منظور وب سایت :
تیم موزیک کردی از نقص فونت وب سایت و عدم تطبیق پذیری فونت فعلی وب سایت با متون کُردی و نمایش صحیح آن کاملا مطلع مـی باشد و در حال اعمال تدابیری جهت لحاظ فونت کُردی و رفع این نقص مـی باشد. امـیدواریم این نقص بزودی برطرف شود.

ارسال آهنگ بـه ایمـیل، تلگرام و ... :
متاسفانـه ارسال آهنگ و متون بـه ایمـیل، تلگرام و ... درون حال حاضر مقدر نمـی باشد. نیروی کار درون موزیک کردی محدود بوده و اولویت های مـهمتری به منظور تیم مدیریت وجود دارد اما درخواست های کـه به ایمـیل وب‌سایت ارسال مـی شوند هرچند با تاخیر ولی همگی پاسخ داده مـی شوند .

شبکه های اجتماعی :
حضور و فعالیت موزیک کردی درون شبکه های اجتماعی جز اولویت های تیم موزیک کردی نیست و شاید درون آینده نیز اینگونـه باشد. ما مـی خواهیم تمام تمرکز و پتانسیل تیم بر روی وب سایت و موتورهای جستجو هزینـه شود و در تلاش به منظور ایجاد پایـه های قدرتمند به منظور موزیک کردی و هدف آن هستیم.


تصویر آهنگ :
مخاطبین عزیزی درخواست داده بودند کـه تصویر آهنگ (تگ تصویری یـا همان تصویری کـه در زمان پخش آهنگ نمایش داده مـیشود) بـه تصویر خواننده آن آهنگ تغییر پیدا کند و از کاور پیش فرض موزیک کردی استفاده نشود. این موضوع نیز درون دستور کار قرار گرفته هست و امـیدواریم بتوانیم بزودی آن را لحاظ کنیم.

تبلیغات زیر لینک دانلود آهنگ‌ها :
بیش از 1 ماه است کـه در صفحه دانلود آهنگ ها و در زیر لینک دانلود تبلیغاتی قرار گرفته است. این تبلیغات مطالبی مفید و پیشنـهادی از سراسر اینترنت بوده و جهت تامـین بخشی از هزینـه‌های موزیک کردی مـی باشد و امـیدواریم باعث کاهش کارایی سایت و آزار شما مخاطبین عزیز نشود.
این اطمـینان را بـه شما مـی دهیم کـه همـه آن تبلیغات مورد تایید و صحت داشته و در صورتی کـه تبلیغی مورد توجه بوده و نظر شما را بـه خود جلب کرده است، کلیک کنید و از آن بهرمند شوید.

با تشکر 
تیم مدیریت موزیک کردی




[دانلود آهنگ ئه‌ی بو هه‌لامـه از عبدالله قربانی دانلود آهنگ صباح هه و رامی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 21 Jul 2018 01:27:00 +0000